تأمین و توزیع کالا‌های اساسی در فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، فرماندار فیروزکوه در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالا‌ها و نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی از مهمترین اهداف ستاد تنظیم بازار است.

ابوالقاسم مهری افزود: در مواقعی عرضه و تقاضا با کمبود‌هایی مواجه می‌شود و مشکلاتی را در بازار ایجاد می‌کند که باید تلاش کرد با نظارت مستمر کلیه دستگاه‌ها نسبت به تنظیم بازار اقدام کرد.

وی گفت: همه ساله همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تامین برخی اقلام ضروری با حساسیت بیشتری در بازار هدف توزیع می‌شود و نظارت دقیق و توجه به ساختار مراکز عرضه و نحوه توزیع برای تنظیم بازار در این ماه ضرورت دارد.

مهری با تاکید بر ارتقاء کیفیت و بهبود تولید شیر در سطح شهرستان افزود: در ایام ماه مبارک رمضان باید ضمن نظارت و بازرسی از ایستگاه‌های جمع آوری شیر و ماست بندی ها، برخورد با متخلفین توزیع شیر‌های غیر بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

در این نشست در خصوص برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان، تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد تا نسبت به تامین کالا‌های اساسی در روستا‌ها با هماهنگی بخشداری و اداره صنعت معدن و تجارت و دهیاران اقدام شود.

نظارت مستمر از عملکرد رستوران‌ها و نانوایی‌های سطح شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان یکی دیگر از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا