گلایه شهروند از حفاری های شهرک کوهسار و پاسخ رئیس آبفای شهر فیروزکوه

خبرنگار:

سید مسعود حسینی
شهروندی از حفاری های شهرک کوهسار گلایه کرد و رئیس آبفای شهر فیروزکوه ضمن طرح علت حفاری خیابان اصلی شهرک کوهسار به این درخواست شهروند پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، شهروندی در پیامی از حفاری های شهرک کوهسار پس از اجرای آسفالت توسط شهرداری گلایه کرد و خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شد.

علی اصغر آخوندبابا رئیس اداره آبفای شهرستان فیروزکوه علت حفاری خیابان اصلی شهرک کوهسار را افزایش قطر لوله اصلی انتقال آب این منطقه دانست و گفت: با اتمام این پروژه فشار آب واحد های مسکونی این شهرک افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه با افزایش تعداد آپارتمان ها و به موازات آن واحد های مسکونی این شهرک، انجام چنین پروژه ای را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: حسب گزارشات واصله در ساعات اوج مصرف، آب مشترکین این شهرک با کاهش فشار مواجه شده و با توجه به ظیفه ذاتی این اداره می طلبید با انجام چنین پروژه ای این مشکل برای سکنه محترم این شهرک مرتفع شود.

وی نصب مخزن تحت فشار و پمپ آب را از راهکارهای افزایش فشار آب واحد های مسکونی دانست و گفت: آپارتمان هایی که تعداد طبقات آن از ۲ طبقه و واحد های آن از ۱۰ عدد بیشتر بوده برای حل مشکل فشار آب بایستی از پمپ آب نیز استفاده کنند.

آخوندبابا در پایان تصریح کرد: این پروژه تا این‌ لحظه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به یاری خدا تا هفته آتی به اتمام خواهد رسید.

از طریق
خبرنگار: سید مسعود حسینی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این مشکل برای یک ماه و چند ماه اخیر نیست، آیا بهتر نبود قبل از پروژه آسفالتی که شهرداری در تابستان اجرا کرد این پروژه در شهرک کوهسار اجرا میشد تا نیاز به آسفالت مجدد نباشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا