ساماندهی خودرو‌های مسافربری شخصی غیرمجاز در فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فیروزکوه در اطلاعیه‌ای از رانندگان خودرو‌های فعال غیرمجاز شخصی دعوت کرده تا حداکثر تا مورخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ با در دست داشتن مدارک شخصی و خودروی خود به این سازمان مراجعه نمایند.

در اطلاعیه‌ی این سازمان آمده است؛ شرایط لازم برای قرار گرفتن در این طرح داشتن حداقل ۲۳ سال سن / داشتن حداقل گواهی پایان دوره ابتدایی یا گواهی نهضت سوادآموزی معادل آن برای افراد کمتر از ۵۰ سال سن و سواد خواندن و نوشتن برای افراد بیش از ۵۰ سال سن / داشتن برگ پایان خدمت یا معافیت از خدمت وظیفه عمومی/ داشتن گواهینامه معتبر رانندگی اتومبیل برای گواهینامه‌های قدیمی و داشتن گواهینامه ب-۲ از نوع گواهینامه‌های جدید/ تابعیت جمهوری اسلامی ایران/ نداشتن سوء پیشینه موثر کیفری/ عدم اشتهار به فساد اخلاقی و ارائه گواهی‌های صحت بدنی و فکری و عدم اعتیاد به موادمخدر و مشروبات الکلی است.

گفتنی است؛ پس از ارائه کلیه مدارک و طی مراحل اداری، آموزشی و راستی آزمایی، پذیرش صورت می‌گیرد و راننده تایید شده بطور کامل تحت پوشش سازمان و تحت امر قوانین و بخشنامه‌های صادره و آیین نامه کمیته انضباطی است.

تعیین مسیر و کرایه حمل مسافر بعهده سازمان میباشد و راننده موظف به رعایت موارد ابلاغی میباشد.

بدیهی است پس از انقضاء مهلت مقرره و در صورت عدم وجود صلاحیت راننده متقاضی، این سازمان برابر مقررات از فعالیت این خودرو‌ها جلوگیری میکند.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا