اعزام راهیان نور فیروزکوه از دوم فروردین ماه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: اهداف ما در اجرای اردوی راهیان نور بهره گیری از ظرفیت های شهرستانی و دعوت از آحاد مردم شهرستان برای حضور در این اردو بوده است که عموماً تلاش بر این است که افراد مختلف در قالب گروه ها و مجموعه های مختلف توسط حوزه های مقاومت بسیج دعوت شوند تا در این کار مهم فرهنگی سهیم باشند.

وی در ادامه افزود: این اردو با ثبت نام آحاد مردم شهرستان فیروزکوه از اقشار مختلف توسط حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان فیروزکوه انجام شد و در این اردو ۴ اتوبوس زائرین شهرستان به این اردوی معنوی اعزام خواهند شد.

سرهنگ حیدری منش همچنین خاطرنشان کرد: اجرای این اردو با پشتیبانی های ستاد راهیان نور شهرستان فیروزکوه انجام شده است؛ هدف از برگزاری اردوی راهیان نور تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان و الگوگیری از سیره شهدای عزیز خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: در اردوی راهیان نور از یکی از روحانیون برجسته شهرستان برای انجام فرائض دینی در طی مدت اردو دعوت شده است و راوی پیشکسوت علی اکبر کلیچ به روایتگری در طول اردو خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: در طی اردو زائرین از ده یادمان در سطح مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد و مدیریت میدانی اجرای اردو توسط معاونت اردویی و گردشگری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه انجام خواهد شد.

سرهنگ حیدری منش بیان داشت: در نظر داریم با همکاری ها و حضور در صحنه بسیجیان سطح شهرستان برنامه ریزی برای اردوی راهیان نور غرب کشور هم در فصل بهار انجام شود که از این فرصت خوب معنوی و این فناوری فرهنگی راهیان نور برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان در سطح شهرستان فیروزکوه استفاده کنیم.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا