تأمین برق شهرک های صنعتی دماوند، فیروزکوه و قرچک تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حشمت اله عسگری در جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم ها اظهار داشت: تامین زیرساخت شهرک های صنعتی استان به ویژه آب و برق در اولویت دستگاه های اجرایی است و ضرورت دارد پروژه های در دست اقدام هرچه سریعتر به بهره برداری برسند.

وی افزود: موضوع تامین اعتبار پروژه های زیرساختی نیمه تمام و جدید در دست بررسی و پیگیری می باشد تا بخشی از آن از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال آتی و بخش دیگری توسط منابع درآمدی دستگاه های متولی تامین گردد.

معاون اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر اینکه نباید دغدغه سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در استان تهران مسایل زیرساختی باشد، عنوان کرد: در سال های اخیر اقدامات مناسبی برای تامین آب و برق واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی انجام شده و این روند باید باشتاب بیشتری دنبال شود.

عسگری سپس گفت: تامین برق شهرک های صنعتی دماوند، فیروزکوه و قرچک تا سه ما آینده در دستورکار دستگاه های متولی قرار دارد و با بهره برداری از این پروژه ها بخش زیادی از مشکلات برق این شهرک ها مرتفع می گردد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تامین برق شهرک صنعتی شمس آباد تصریح کرد: شرکت برق منطقه ای متعهد شده تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱ از طریق ایجاد پست سیار، مشکل برق این شهرک را در کوتاه مدت حل نماید.

معاون استاندار تهران اصلاح تفاهم نامه های صورت گرفته در زمینه تامین زیرساخت های آب و برق را خواستار شد و گفت: ضمن اصلاح تفاهم نامه ها ظرفیت واقعی دستگاه ها مدنظر قرار گیرد و انعقاد آنها بر اساس منابع مالی قابل تامین صورت گرفته و دستگاه ها ملزم به رعایت آن می باشند.

عسگری در پایان با اشاره به پروژه تامین آب شهرک صنعتی شمس اباد بیان کرد: ۱۹ لیتر بر ثانیه در کوتاه تربن زمان ممکن تامین شده و با اتمام پروژهای تعریف شده کوتاه مدت و بلندمدت مشکلات آب این شهرک مرتفع خواهد گردید.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا