شرکت هایی که نوآوری ندارند دانش بنیان نیستند

به گزارش پایگاه خبری تورنه، احمد رسولی نژاد در آیین معارفه مهدی سالاری معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و محمد صادق رحماندوست بخشدار بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: عمران و آبادانی یک شهر با نماینده مجلس، شورا و شهردار ومسوولان فعال یک شهر محقق می شود،مسئولان برخی از امور را بدون دخالت و حضور مسئولان استانی و کشوری با همراهی و تعامل شهری انجام بدهند.

وی باتاکید براینکه رسیدگی وپیگیری مطالبات شهروندان وظیفه مسوولان است وکسانی که خدمات رسانی نداشته باشند به مردم و نظام خیانت می کنند، افزود: امروز باید مواضع واهداف انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنیم پیش از آنکه دشمنان با تحریف ، واقعیت را به شکل دیگری برای جوانان روایت کنند تا انقلاب ما زیر سوال نرود.

رسولی نژاد با اشاره به وظایف معاون سیاسی فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: تربیت جبهه انقلاب و ساماندهی این جبهه از وظایف اصلی این معاونت است و برگزاری نشست با رسانه ها با توجه به منویات رهبری در خصوص نقدخوشبینانه و خالی از سوء ظن مسوولان نیز بخش دیگری از مسئولیت این معاونت خواهدبود .

وی ادامه داد: بخش مرکزی این شهرستان گسترده است و عقب ماندگی زیادی در این بخش داریم و در این راستا نیاز به شخصی پر کار و فعال داریم تا به امور رسیدگی کند ، طی ۱۲ سال گذشته در دو شهرستان دماوند و فیروز کوه پروژه ملی نداشتیم ، اجرای پروژه کمربندی گیلاوند در ۸ سال گذشته تنها  با ۱۰۰ میلیارد تومان اجرا می شد اما امروزبرای این پروژه باید ۶ تا ۱۰ هزار میلیارد تومان هزینه کرد.

رسولی نژاد با اشاره به منویات رهبری در خصوص بدعهدی طرف مقابل در مذاکرات بیان کرد: به فرموده رهبری آنها نیازمند توافق هستند و ما نباید کارهای خود را معطل آنها بگذاریم بلکه باید کار خود را انجام بدهیم.

نماینده مردم شهرستانهای فیروزکوه و دماوند ادامه داد: مجلس برای رفع مشکل معیشت مردم پیگیر است ، طرح های خوبی ارائه شده است و شورای نگهبان هم تصویب کرده اما طرح های ما در شورای عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی مانده و خاک می خورد وبه این اشکال وارد است.

باید برای خدمات رسانی بهتر آسیب شناسایی کنیم

فرماندار شهرستان فیروزکوه در این نشست اظهار داشت: شهرستان فیروز کوه نیاز به پیشرفت دارد که با عملکرد جدی مسئولان اجرایی می شود و در سال جدید عملکرد اجرایی را با کمترین چالش پیش برده و باید برای خدمات رسانی بهتر آسیب ها را شناسایی کنیم.

ابوالقاسم مهری ضمن تقدیر از زحمات محمد رضا خسروی مهر در حوزه سرپرستی معاونت سیاسی- امنیتی فرمانداری ، اظهار داشت: در زمان سرپرستی وی رتبه فرمانداری فیروز کوه ارتقا یافته است که قابل تقدیر است.

در گام دوم انقلاب خدمات رسانی بهتری داشته باشیم

سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان فیروز کوه در این نشست گفت: امروز که در گام دوم انقلاب هستیم با خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان، رضایت آنها را جلب کنیم .

مهدی سالاریه گفت: در خدمات رسانی باید نمره قبولی را از مردم بگیریم و رضایت آنها را جلب کنیم ، عملکرد امروز ما در زیر ذره بین مردم است و توقعات مردم نسبت به دهه های گذشته بیشتر است. مردم با حضور در پای صندوقهای رای، راهپیمایی و مراسم ملی و مذهبی نشان دادند که حامی و پشتیبان نظام هستند و ما باید با کار جهادی مطالبات بر حق مردم را پاسخ بدهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا