اولین نماز جمعه ماه رمضان و برپایی میز کتابت آیاتی از قرآن در فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در سال جاری به امامت حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه و برپایی میز کتابت آیاتی از قرآن در فیروزکوه، با حضور پر شور مردم روزه دار شهرستان فیروزکوه، در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

در حاشیه نماز جمعه امروز، میز کتابت آیاتی از کلام الله مجید برپا گردید. سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص گفت: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی و هنری به خصوص با موضوعات قرآنی، اهمیت زیادی دارد؛ به همین دلیل امروز با هماهنگی با دفتر امام جمعه و همکاری انجمن خوشنویسان، به خصوص با همکاری و حضور استاد امید فیروزنیا هنرمند بومی شهرستان فیروزکوه، به منظور الگوسازی، با خط نستعلیق و نستعلیق شکستا از متون ارزشمند قرآنی کتابت می‌کنند.

وی افزود: این اقدام، آغازی برای انجام کار هنری در مساجد و به خصوص رونق بیشتر مسائل دینی و قرآنی می‌باشد.

همچنین به گزارش ستاد نماز جمعه شهرستان فیروزکوه، در اولین نماز جمعه ماه رمضان، جهت رفاه حال نمازگزاران، با هماهنگی دفتر امام جمعه و با همکاری شهرداری فیروزکوه، تاکسی‌های صلواتی به مقصدهای شهرک کوهسار، شهرک ولیعصر و دشت ناصر، آماده خدمات رسانی به نمازگزاران محترم بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا