قدس نخستین قبله مسلمانان جهان است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سرهنگ محمد حیدری منش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزکوه گفت: امسال بعد از ۲ سال شیوع ویروس کرونا، باز هم این سعادت نصیب ما شد تا با حضور خود در خیابان‌های شهرستان فیروزکوه آزادی قدس را فریاد بزنیم.

وی تصریح کرد: کشورهای مستکبر جهان و نوکران بی‌چون و چرای آنان می‌دانند که آزادی قدس نزدیک است و با شرایط فعلی رژیم صهیونسیتی فروپاشی آن نزدیک است.

فرمانده سپاه فیروزکوه اذعان داشت: اتحاد، انسجام و همدلی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان بهترین سلاح برای مبارزه با دشمن صهیونیستی و ایستادگی در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی است.

سرهنگ حیدری منش عنوان کرد: صهیونیست‌ها بیشترین جنایت‌های بشری را علیه مردم فلسطین انجام دادند و کشورهای استکباری جهان با سکوت در برابر این جنایت‌ رژیم صهیونیستی حمایت کردند و امروز پرتره های رنگین از اوکراین را در رسانه هایشان تصویر می کنند در حالیکه مظلومیت مسلمانان فلسطینی را سانسور می کنند.

وی خاطر نشان کرد: قدس نخستین قبله مسلمانان جهان است و رژیم صهیونیستی نمی تواند مسلمانان را از آن بیرون کند و باید این رژیم جعلی که همانند یک ویروس خطرناک است از روی جهان برداشته شود و مسلمانان یکبار دیگر به خانه خود برگردند.

فرمانده سپاه فیروزکوه بیان داشت: مردم ولایت مدار شهرستان فیروزکوه در تمام صحنه ها با تمام وجود پشت نظام و ولایت فقیه ایستاده اند و امروز در روز جهانی قدس بار دیگر برگ زرینی از تاریخ این انقلاب را به نام خود ثبت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا