راهبرد دولت در استان تهران تکمیل طرح‌های نیمه تمام است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محسن منصوری پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران فیروزکوه با اشاره به اینکه در صدد بهره گیری از ظرفیت‌های مردم شهرستان برای توسعه فیروزکوه هستیم گفت: راهبرد دولت در استان تهران تکمیل طرح‌های نیمه تمام است و باید به بهترین شکل از منابع در راستای تکمیل طرح‌ها استفاده کنیم.

منصوری اظهار داشت: مایه تأسف است که تکمیل یک طرح چند میلیاردی ۱۴ سال طول بکشد و باید برنامه ریزی دقیق‌تری برای اجرای طرح‌ها در استان داشته باشیم، در تهران بیمارستانی داریم که ساخت آن ۳۲ سال طول کشیده و برخی از طرح‌های عمرانی که هنوز تکمیل نشدند عمری ۲۵ ساله دارند.

وی اضافه کرد: شهرستان فیروزکوه به دلیل دوری از پایتخت محرومیت‌های زیادی دارد و در این راستا از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست داریم که طرح‌های جدید را در این منطقه محروم به بهره برداری برسانند و افتتاح این مجموعه ورزشی در شهرستان محروم فیروز کوه در زمان کوتاه جای تشکر دارد.

استاندار تهران گفت: سیاست دولت خروج امکانات و ظرفیت‌ها از تهران به منظور آبادانی مناطق محروم نظیر این شهرستان است تا برای رشد جمعتی آتی بتوانیم امکانات مورد نیاز را تأمین کنیم.

منصوری افزود: شهرستان فیروزکوه در کنار ظرفیت‌های متعدد مردم خوب و محرومیت‌های زیادی دارد و رسیدگی به مناطق محروم یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است.

وی در ادامه خطاب به فرمانداران این استان گفت: به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که دقیق‌ترین پروژه‌ها به لحاظ کیفیت، دقت و سرعت در استان تهران عملیاتی و اجرا شود و هرچند که بارها تأکید کردم که اولویت ما در استان اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا