تشکیل کارگروه رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان در استانداری تهران

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محسن منصوری استاندار تهران در هشتاد و ششمین جلسه شورای گفتگو بخش خصوصی و دولت استان تهران اظهار داشت: عزم جدی دولت رفع موانع و مشکلات صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی بخش خصوصی است، مطالبات و رفع مشکلات بخش خصوصی را شخصا به عنوان استاندار دنبال خواهم کرد.

استاندار تهران تصریح کرد: یکی از راهبرد های اصلی دولت در استان تهران در کنار توجه به رفع موانع تولید، موضوعاتی نظیر توسعه سیستم حمل و نقل در شهرستان های استان و به تبع آن شهرک های صنعتی اعم از خطوط ریلی و همچنین تأمین انرژی و مشخصا برق است، با جدیت درصدد هستیم با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی این موضوعات را پیگیری و موانع را مرتفع کنیم.

منصوری سپس در مورد جدول تسهیم برق گفت: میزان مصرف برق در استان تهران ۱۲ هزار مگاوات است، در حالی که مرکز دیسپاچینگ ملی ۹ هزار مگاوات برق به استان تهران تخصیص داده و عملا استان تهران کسری برق ۳ هزار مگاواتی دارد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: به منظور رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان در استان تهران، کارگروه اقتصاد دانش بنیان در استانداری تهران تشکیل می شود و نخستین جلسه هم با حضور مسئولان ملی متولی امور دانش بنیان ها تشکیل خواهد شد و معتقدم که باید بر اساس مسأله، راهکار شرکت های دانش بنیان استان تهران تهیه و در جلسه طرح و نهایتا مصوب شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا