قبض رایگان برق برای مشترکان کم مصرف بخش کشاورزی فیروزکوه

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
رئیس منطقه برق فیروزکوه گفت: طرح تشویقی صدور قبض رایگان برق برای مشترکان کم مصرف بخش کشاورزی فیروزکوه اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، احمدیان اظهار داشت: مشترکان بخش کشاورزی شهرستان در صورت استفاده نکردن از برق از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۸ عصر مشمول این طرح تشویقی می‌شوند.

رئیس منطقه برق فیروزکوه افزود: به دلیل کاهش نزولات آسمانی و کمبود تولید نیروگاه‌های برق آبی و گرمای زودرس و در نهایت افزایش بار مصرفی، تولید انرژی الکتریکی پاسخگوی مصرف شبکه نمی‌باشد.

وی گفت: مدیریت مصرف برق بهترین اولویت صنعت برق در سال جاری است لذا اعمال مدیریت مصرف در رعایت الگو‌های پیشنهادی بسیار ضروری و حیاتی است.

رئیس منطقه برق فیروزکوه تأکید کرد: اعمال طرح‌های تشویقی در دستور کار این اداره قرار گرفته است که در این راستا با ارسال پیامک به مشترکین و مکاتبات با ادارات و واحد‌های صنعتی این شهرستان، نسبت به اطلاع رسانی نسبت در این خصوص اقدام نموده است.

احمدیان گفت: در بخش خانگی مشترکانی که در ماه‌های گرم سال کمتر از ۳۰۰ کیلو وات و در ماه‌های غیر گرم با کمتر از ۲۰۰ کیلو وات مصرف داشته باشند شامل بخشودگی و قبض رایگان خواهند شد.

وی افزود: مشترکین بخش صنعتی هم با اجرای تفاهم نامه و استفاده از دیزل در ساعات اوج مصرف می‌توانند از طرح‌های تشویقی بهره‌مند شوند.

از طریق
خبرنگار: سید مهرداد حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا