بازگشایی جمعه بازار فیروزکوه پس از ۳ سال

به گزارش پایگاه خبری تورنه، علیرضا صادقی اظهار داشت: بازگشایی جمعه بازار یکی از مطالبات بر حق شهروندان بود که پس از سه سال در سه هفته گذشته این بازار محلی در دشت کلفور  فیروزکوه بازگشایی شد.

وی ادامه داد: برای رفاه بیشتر شهروندان و با هدف تأمین خواسته شهروندان جلساتی برگزار شد و در نهایت با موافقت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بازگشایی جمعه بازار در دستور کار قرار گرفت.

شهردار فیروزکوه خاطرنشان کرد: برای جانمایی محل جمعه بازار چند محل دیگر انتخاب شده بود که به دلیل مشکلات دسترسی، ترافیکی  و انتظامی تأیید نشد و در طی سه هفته گذشته جمعه بازار در دشت کلفور در مجاورت چمن ورزشی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اقدامات واحدهای خدمات شهری و عمرانی شهرداری برای راه اندازی جمعه بازار و تأمین راه دسترسی و خروج مناسب مراجعان، اضافه کرد: این محل به طور موقت برای جمعه بازار در نظر گرفته شده و اگر بتوانیم مکان مناسب تری برای رفاه بیشتر شهروندان برای این بازار محلی پیدا کنیم، محل جمعه بازار تغییر خواهد کرد.

هر شهری بازار محلی خودش را دارد که در روز خاصی از هفته برپا می‌شود، در شهر فیروزکوه بازار محلی در روزهای جمعه برپا و بنا به نظر خریداران اجناس با قیمت مناسبی عرضه می شود.

در جمعه بازار اکثر محصولات مصرفی عرضه می‌شود و خریداران می توانند محصولات هنری و صنایع دستی گرفته تا میوه و سبزی و صیفی و کالاهایی را که نیاز دارند، بدون واسطه و با قیمت مناسبی خریداری کنند.

خبرنگار: داود اسفندیار

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

    1. سلام همشهری
      مکان جمعه بازار با توجه به محدودیت های ترافیکی انتخاب شده اما پیگیر هستیم با توجه به نظرات شهروندان در شبکه های اجتماعی و
      پیام ها، مکان تغییر پیدا کند به محل قبلی.

    1. سلام همشهری
      احتمال تغییر مکان با توجه به درخواست های شهروندان هست، پیگیر هستیم و اخبار مرتبط را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا