تلاش برای رسیدگی به وضعیت بحرانی آسفالت شهر در دوره ششم / اصلاح طرح جامع و طرح تفصیلی در دستور کار است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، نیما سراج در نشست خبری ضمن تقدیر از خبرنگاران برای پوشش مناسب اخبار و رویدادها گفت: در آغاز شروع دوره ششم شورای اسلامی شهر عمده مطالبات رسیدگی به وضعیت آسفالت بود که این موضوع هم از وظایف ذاتی شهرداری است.

وی افزود: وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهری که به دلیل حفاری های متعدد علی الخصوص در محور 45 متری و سطح شهر ایجاد شده بود، تسریع در لکه گیری آن اهمیت پیدا کرد و وضعیت آسفالت شهر هم بحرانی شد.

نماینده شورای اسلامی شهرستان در شورای استان تهران گفت: با برنامه ریزی انجام شده تا جایی که امکان داشته باشد امسال پروژه آسفالت را پیش خواهیم برد و تلاش میکنیم تا در پایان سال آینده وضعیت آسفالت از حالت بحرانی خارج شود و تفاوت کار این دوره در اصولی تر شدن اجرای آسفالت در این مدیریت با دوره های قبلی قابل مشاهده است.

سراج با تشکر از پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بابت تخصیص اعتبارات استانی به شهرداری تصریح کرد: نزدیک به 14.5 میلیارد تومان اعتبار استانی برای اجرای پروژه های عمرانی دریافت شد و مطالبه مردم به خصوص در دشت ناصر پیگیری شد و خیابان های اصلی آسفالت شد.

نائب رئیس شورای اسلامی استان تهران بیان داشت: از جمله مطالبات مردم شهربازی فیروزکوه است که به دلیل استاندارد نبودن در دوره چهارم شورا فعالیت آن متوقف شده و با رفع مشکلات حقوقی در دوره کنونی، با توجه به شرایط موجود فعالیت آن به صرفه نیست و باید شهربازی روباز به سمت سرپوشیده برود و فراخوان سرمایه گذار برای اصلاح وضع موجود و سرمایه گذاری در این طرح انجام شده است تا با مشارکت سرمایه گذاران این شهربازی فعال شود.

وی به طراحی مجتمع گردشگری خلیج فارس اشاره و افزود: پارک بانوان و بسیاری از مطالبات شهروندان در این مجموعه دیده شده که در مرحله طراحی است و امیدواریم با جذب اعتبار لازم کار شروع شود و یک فاز از این پارک انجام شود.

سراج تأکید کرد: یکی از خواسته های مردم اصلاح طرح تفصیلی است، طرح جامع سال 86 مصوب شد و اشکالاتی داشت که طرح تفصیلی کنونی نیز بر اساس آن تصویب شد و نیازمند اصلاح است.

نماینده شورای اسلامی شهرستان در شورای استان تهران گفت: افزایش بافت ها از جمله مواردی است که پیگیر هستیم و اصلاحات توسط واحد شهرسازی شهرداری تهیه و اسناد آن در قالب 108 مورد به مشاور ابلاغ شد که هم اکنون طرح جامع در حال اصلاح هست و پس از آن نیز طرح تفصیلی اصلاح خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا