تا آخرین زمان جمع آوری گل و لای در کنار سیل زدگان هستیم

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سردار حسین سلامی در جمع مردم سیل زده مزداران فیروزکوه اظهار داشت: استان تهران و سپاه پاسداران تمامی امکانات خود را بسیج کرده تا وضعیت سیل زدگان هر چه سریعتر ساماندهی شود.

وی ادامه داد: از موسسات و وزارتخانه های دیگر که امکانات دارند نیز کمک می گیریم تا امکانات بیشتری به مناطق سیل زده گسیل شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سیل زدگان توصیه کرد: صبر و حوصله و صبوری شما کمک اصلی به ما برای ساماندهی امور است، چند وقت به ما مهلت بدهید، شکیبایی شما در حال حاضر قابل تقدیر است.

سلامی ضمن تقدیر از محسن منصوری استاندار تهران، اظهار داشت: باید از همه به ویژه استاندار تهران که از ابتدای وقوع سیل در منطقه امامزاده داوود(ع) و این نقطه به طور شبانه روزی حضور موثر و مستمر دارند تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: فرمانداران شهرستان های استان تهران، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع)، سردار قربان محمد ولی زاده، بسیجیان، پاسداران، هلال احمر، طلاب همه و همه برای ساماندهی امور سیل زدگان پای کار هستند و اگر از کسی در اینجا نام نبردیم نام آنها در لوح الهی محفوظ است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سیل زدگان گفت: این کار زمان می برد باید تحمل داشته باشیم، ما تجربیاتی مانند زلزله بم، سرپل ذهاب، آذریابجان شرفی و سی سخت داریم و سیل هایی در خوزستان، پل دختر، گمیشان و آق قلا را پشت سر گذاشتیم.

سلامی ادامه داد: تجربه زیادی داریم و با عشق و ایمان به خدا امور را پیش می بریم، غصه نخورید پای کار شما هستیم، آرام باشید و دل به خدا بسپارید.

در سیل اخیر در روستای مزداران فیروزکوه چندین واحد مسکونی به طور کامل تخریب و تعداد قابل توجهی از واحدها نیاز به تعمیر اساسی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا