فرماندار فیروزکوه: سیل امروز خسارت کمتری زده است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش روز چهارشنبه با اشاره به وضعیت شهرستان فیروزکوه پس از وقوع سیل ساعات پیش، توضیح داد: در سیلاب پیشین کوه ریزش کرد و خسارات فراوانی وارد شد، اما شدت سیلاب اخیر نسبت به سیل قبلی، کمتر بود و در حال ارزیابی خسارات سیل هستیم.

وی با بیان اینکه از شب گذشته هشدار وقوع سیلاب را به شهروندان داده بودیم، اظهار داشت: سیل منطقه تنگه واشی، روستاهای نام آور، بادرود، طرود و کمند حجم زیادی داشت و در شهر فیروزکوه هم محدوده جاده قدیم مازندران درگیر سیل شده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: پیش از وقوع سیل بر اساس تصمیم مدیریت ستاد بحران، ورود گردشگران به مناطق گردشگری شهرستان به ویژه تنگه واشی از پنجم تا بیستم مرداد ممنوع اعلام شده بود و احتمال حضور گردشگران در منطقه بسیار کم است.

حیدری منش ادامه داد: پایگاه محیط بانی در محدوده تنگه واشی مستقر است و سه تیم ارزیاب از هلال احمر استان برای بررسی وضعیت به فیروزکوه اعزام شدند.

وی افزود: در حال حاضر همه عوامل ستاد بحران شهرستان در حال  کمک رسانی به مردم هستند و شرایط به گونه ای مدیریت می شود که از التهابات جاری ناشی از جاری شدن سیلاب کاسته شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در روستای نام آور قطعی برق را داریم که عوامل امدادی اداره برق فیروزکوه برای رفع مشکل اعزام شدند و سیل به یک مزرعه پرورش ماهی در جاده قدیم فیروزکوه آسیب جدی وارد کرده است و در برخی از روستاها آبگرفتگی منازل گزارش شده و چند خودرو نیز آسیب دیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا