پرداخت وام خودکفایی به مناسبت هفته دولت توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، عباس دهباشی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه ضمن تبریک هفته دولت در خصوص شرایط پرداخت وام اشتغال گفت: اولویت اول ما در پرداخت وام، مددجویان تحت پوشش هستند که در درجه اول به خود مددجو و سپس به فرزندان آنها وام اشتغال تعلق میگیرد.

وی با اشاره به اینکه اولویت دوم ما در پرداخت وام اشتغال زنان سرپرست خانوار هستند، ادامه داد: افرادی که تحت پوشش کمیته امداد باشند اما فقط در صورت بیکاری و نداشتن بیمه و البته دارا بودن مهارت می توانند از وام اشتغال برخوردار باشند.

دهباشی اولویت سوم را شامل مردان غیر تحت پوشش و بیکار دانست و بیان کرد: مردانی که شغل و بیمه ندارند نیز میتوانند وام دریافت کنند و همچنین اولویت بعدی مربوط به پسران مجردی است که دارای کارت پایان خدمت و مهارت بوده و خانواده آنها نیز از تمکن مالی برخوردار نباشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه درخصوص شرایط وام خودکفایی اشاره داشت: وام ۱۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و براساس قوانین بانک انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پشت نوبتی برای وام اشتغال نداریم، اظهار داشت: تمامی افرادی که در هفته دولت تقاضای وام اشتغال داشته باشند و از شرایط لازم برخوردار باشند می توانند وام بگیرند و تاکنون با مشکل اعتبار مواجه نبوده ایم.

دهباشی در پایان تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه در سال ۱۴۰۰ هشت میلیارد تومان به شهروندان فیروزکوهی وام اشتغال پرداخت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا