پروژه های شهری فیروزکوه در هفته دولت افتتاح شد

خبرنگار و عکاس:

سید مجتبی حسینی
شهردار فیروزکوه گفت: 5 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری فیروزکوه با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان در چهارمین روز از هفته دولت 1401 افتتاح و مورده بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، مراسم بهره برداری از پروژه های شهرداری فیروزکوه، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور امام جمعه فیروزکوه، نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران، فرماندار شهرستان، شهردار فیروزکوه، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

زیرسازی، آسفالت و جدولگذاری معابر مسکن مهر دشت ناصرجهت رفع مشکل زیرساختی منطقه دشت ناصر با زیرسازی کوچه های مهر 3، 4، 5 و 1/5 به همراه جدولگذاری و ترمیم جداول و آسفالت معابر فوق به میزان 9260 مترمربع با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال اجرا شده که امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.

همچنین با توجه به درخواست اهالی و نبود پارک مناسب در منطقه دشت ناصر، احداث، تکمیل و تجهیز و آماده سازی پارک آزادگان به مساحت 1900 مترمربع و اعتبار 13 میلیارد ریال و احداث، تکمیل و تجهیز و آماده سازی پارک ملت به مساحت 2000 مترمربع و اعتبار 13.5 میلیارد ریال اجرایی شده که در چهارمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

لکه گیری، زیرسازی و روکش آسفالت معابر سطح شهر فیروزکوه در سالجاری با اعتبار 38.75 میلیارد ریالی در خیابان شهید فامیلی به مساحت 1654 مترمربع، خیابان تختی 1512 مترمربع، منطقه کوهسار 1360 مترمربع، زیرسازی نوار حفاری و لکه گیری خیابان 45 متری به مساحت 5000 مترمربع به همراه لکه گیری آسفالت در برخی از نقاط شهر تاکنون اجرایی شده است که تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت و فاز اول آن از جمله پروژه های قابل افتتاح امروز بود.

لازم به ذکر است که کانال هدایت آب های سطحی محله کوهسار و زیردانشگاه، محله جمشیدآباد و کوچه شهید چمنی با اعتبار 42 میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه های بهره برداری شده بود که این پروژه هم به طول حدود 470 متر با اجرای دیوار سنگچین و پوشش دال بتن مسلح کانال عملیاتی شده است.

از طریق
خبرنگار و عکاس: سید مجتبی حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا