بازدید مستمر شورا از پروژه های شهرداری / شورا و شهرداری به دنبال رضایت حداکثری شهروندان

به گزارش پایگاه خبری تورنه، آرمان نام آور در نشست خبری ضمن تقدیر از خبرنگاران به دلیل همکاری دوستانه با شهرداری و شورا و درج اخبار و مطالبه گری شهروندان در جهت رفع مشکلات شهر گفت: تلاش شورا و شهرداری در جهت رضایت عمومی است و به دنبال رضایت حداکثری شهروندان هستیم.

وی افزود: ابتدای فعالیت شورای ششم وعده داده بودیم که فیروزکوه تبدیل به یک شهر کارگاهی شود و در تمام مناطق پروژه ای با توجه به محدودیت بودجه ها دیده شد و رضایت شهروندان تا حدودی جلب شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر فیروزکوه گفت: عملیات عمرانی باید با کیفیت بالا انجام و از هدر رفت هزینه ها جلوگیری شود لذا بازدید های مکرر از پروژه های عمرانی و نظارت از طرح ها توسط اعضای شورا به صورت مستمر انجام خواهد شد تا پروژه ها با کیفیت اجرا شود.

نام آور به کمیسیون های شهرداری اشاره و تصریح کرد: با توجه به تقسیم بندی اوایل دوره ششم و حضور اینجانب در کمیسیون ماده 100 در جلسات مکرر با انبوه سازان شهر، پیگیر بودیم تا ساخت و سازها مجاز و قوانین و اصول شهرسازی در آن رعایت و رضایت عموم شهروندان در کمیسیون ماده 100 دیده شود و همچنین جلوگیری از قطع درختان سطح شهر در کمیسیون قطع اشجار با جدیت دنبال شد.

وی در پایان به تکریم شهروندان اشاره و اظهار داشت: مطالبات شهروندان را پیگیر هستیم و رضایت آن ها در انجام امور اداری مرتبط با شهرداری برای ما اهمیت بالایی دارد.

خبرنگار: سید مجتبی حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا