نگاه دولت مردمی مبتنی بر خدمت محوری و خردورزی است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش به مناسبت هفته دولت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، اظهار داشت: شهیدان رجایی و با هنر در دوران کوتاه خدمت کارنامه درخشانی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشتند.

وی ادامه داد: دولت در دستگاه ها به کار انقلابی نیازمند است و رویکرد حل مشکلات مردم را دارد اگر اداره ای با شاخص دولت اسلامی عمل نکند وبال نظام است و دستگاهی که فرصت خدمت را غنیمت می شمارد امید در دل مردم ایجاد می کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: دولت ابراهیم رییسی رئیس جمهور با شعار دولت مردمی روی کار آمد و نگاه دولت مبتنی بر تحول گرایی است و در شرایطی که دولت ها در سال های اول به دنبال ساختار سازی هستند، دولت مردمی که در عرصه های مختلف اقدامات ارزنده ای داشته و تاکنون ۳۲ سفر استانی داشته است.

حیدری منش با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم، توضیح داد: درحوزه بهداشت و درمان عبور از کرونا، افزایش ظرفیت پزشکی و پوشش رایگان بیمه سلامت، در حوزه اقتصاد و معیشت، مردمی سازی یارانه ها، حذف ارز ترجیحی، عدم استقراض، تشکیل منظم ستاد تنظیم بازار، اصلاح نظام بانکی، فساد زدایی و شفافیت مالی، تخصیص اعتبار به پروژه ها را می توان نام برد.

وی ادامه داد: در حوزه تجارت بین المل؛ افزایش صادارت نفت وصول مطالبات پیشین، آب و انرژی تامین منابع آب، افرایش تولید برق و فرهنگی و اجتماعی حمایت از ازدواج، قرارگاه محرومیت زدایی و نخسین سند حمایت از خانواده را شاهد بودیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه در هفته دولت ۴۷ پروژه در شهرستان افتتاح می شود، توضیح داد: ریل گذاری هدفمند برای پروژه های مورد نیاز مردم، افزایش اعتبار پروژه ها و تغییر زمان بندی افتتاح پروژه ها را در دستور کار قرار دادیم.

حیدری منش گفت: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی ایران قوی پا به عرصه خدمت گذاشت و بر تغییر و تحول رویکردها تاکید دارد و شفاف سازی، تمرکز مبارزه با فساد، تمرکز بر دولت الکترونیک، پیش بینی و پی گیری فساد اداری، پیگیری اموال تملیکی، شفاف سازی حقوق مدیران دولتی، جلوگیری از پنهان کاری و مبارزه با رانت خواری در دولت سیزدهم اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: مسئولان باید با کار جهادی برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم در راستای سیاست های دولت مردمی اقدامات ارزشمندی را انجام بدهند.

خبرنگار: اشرف پورمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا