از دامداران با اعطای تسهیلات حمایت می شود

به گزارش پایگاه خبری تورنه، به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، جبرائیل برادری اظهار داشت: دامداران استان تهران در قالب دامدار کار امسال ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: برای افزایش سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، تعاونی‌ها و دامداری‌های این استان و همین طور برای حل مشکل تهیه نهاده‌های دامی به آن‌ها تسهیلات در قالب دامدار کارت اعطا شد.

برادری تصریح کرد: از زمان اجرای طرح اصلاح و کارآمدسازی یارانه های بخش کشاورزی، کشاورزان و دامداران کشور همراهی بسیاری خوبی در این زمینه داشته اند و این طرح به خوبی در کشور نهادینه شده است.

وی گفت: همچنین از محل بند الف تبصره ۱۸ در راستای حمایت از دامدارن و کمک به ادامه فعالیت آن‌ها مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان را جذب کردیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: در راستای حمایت از این قشر اقدام به قیمت گذاری دام سبک و سنگین کرده و قیمت هر کیلو دام زنده را ۹۰ هزار تومان تعیین کردیم.

برادری گفت: واحد پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مکلف شده تا مازاد دام دامداران این استان را با قیمت مصوب خریداری، کشتار و ذخیره سازی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا