راهپیمایی مردم شهرستان فیروزکوه در محکومیت اغتشاشات اخیر

خبرنگار و عکاس:

سید مهرداد حسینی

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مردم فهیم شهرستان فیروز‌کوه در این راهپیمایی، بیان داشت: ما ملتی هستیم که حاضریم برای دفاع از ناموس و بانوانمان جان خود را تقدیم کنیم، ما نسل آن رزمنده‌های دوران دفاع مقدس هستیم که در دفاع از ناموس‌شان چندین تَن از این جوانان ما جان خود را تقدیم کردند؛ ما برای دفاع از ناموس و امنیت بانوان‌مان جمع شدیم.

وی افزود: همه ما می‌دانیم، کسانی که امروز در کشور اغتشاش ایجاد کردند، دلسوز مردم و بانوان ما نبودند، اینها دنبال ناامنی بودند؛ اینها اگر دلسوز بانوان ما بودند، حجاب از سر آن ناموس ایرانی نمی‌کشیدند.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: لذا ما ضمن محکومیت این اقدامات ناجوانمردانه عده‌ای اغتشاش‌گران و بر هم زدن آرامش و امنیت مردم‌مان، اعلام می‌کنیم ما مردم ایران بصیر هستیم و فریب حیله‌های دشمنان‌مان را نمی‌خوریم.

وی تصریح کرد: ما به خوبی می‌دانیم این اغتشاشاتی که این چند روز در کشور ایجاد شد، نه برای دلسوزی برای مردم بود، اینها از سوی دشمنان‌ ما، از سوی آمریکا و صهیونیست و جریانات ضد انقلاب تأسی می‌گرفتند، مردم عزیز ما بصیر هستند.

امام جمعه شهرستان فیروز‌کوه گفت: بار دیگر حمایت خود را از نیروهای عزیز امنیتی و انتظامی اعلام میکنیم، زیرا می‌دانیم اقتدار و امنیت‌مان در گرو حمایت از این عزیزان است.

از طریق
خبرنگار و عکاس: سید مهرداد حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا