پوستر دومین عهدواره سراسری چله مهدویت در فیروزکوه رونمایی شد

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
همزمان با برگزاری سراسری دومین دوره عهدواره سراسری چله مهدویت از پوستر این عهدواره در مسجد جامع شهرستان فیروزکوه رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، همزمان با ایام گرامیداشت هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) با حضور حجت الاسلام و المسلمین حیدری امام جمعه، محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه، سالاریه معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، علیرضا صادقی شهردار، سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر روسای ادارات از پوستر دومین عهدواره چله مهدویت رونمایی شد.

سید حسن حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه، در خصوص برگزاری دومین چله مهدویت در این شهرستان گفت: با پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تأیید استاندار تهران، دومین عهدواره سراسری از آغاز ماه رجب تا نیمه شعبان، مصادف با بهمن و اسفند ۱۴۰۱ به میزبانی شهرستان فیروزکوه در بخش نقاشی برگزار خواهد شد.

گفتنی است عهدواره کشوری چله مهدویت به همت و ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران رقم خورده و با تشریک مساعی تشکل های فرهنگی هنری مردمی و پشتیبانی ستاد شهرستانی و دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در حوزه نقاشی برگزار خواهد شد.

از طریق
خبرنگار: سید مهرداد حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا