اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی فیروزکوه

خبرنگار:

سید مسعود حسینی
حسن نام آور رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه در نخستین روز از هفته تربیت بدنی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان از اجرای بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در طول این‌ هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حسن نام آور رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه در نشست خبری هفته تربیت بدنی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر آخرین وضعیت استخر شهدا اظهار داشت: همانگونه که قبلا گفته شده بود این مکان ورزشی دارای مشکلات زیر ساختی بسیاری است که مرتفع نمودن آن مستلزم تخصیص منابع مالی فراوانی است.

وی با اشاره به اینکه رایزنی های فرا شهرستانی برای رفع این مشکل انجام شده است افزود: ۳ میلیارد تومان از طریق سازمان برنامه و بودجه برای این طرح پیش بینی شده که روال تخصیص آن در حال سپری شدن است.

این چهره ورزشی شهرستان همچنین خاطر نشان کرد: با رایزنی اداره کل ورزش و جوانان مقرر شد این مکان ورزشی برای بهره برداری و راه اندازی به بخش خصوصی نیز واگذار شود.

نام آور با اشاره به اینکه موضوع تخصیص اعتبار ۳ میلیاردی و واگذاری به بخش خصوصی به موازات هم در حال پیگیری است گفت: بر طبق پیش بینی های صورت گرفته امیدواریم در ماه های آتی استخر شهدای شهرستان بازگشایی شود.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان فیروزکوه با برجسته کردن فعالیت ها و برنامه های ورزشی در این هفته سعی خواهد کرد تا ورزش کردن به عنوان یک امر ضروری در میان اذهان و افکار افراد جامعه جای بگیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه تصریح کرد: شعار امسال در هفته تربیت بدنی “ورزش، همبستگی ملی و ایران قوی” تعیین شده که به خوبی اهمیت فعالیت های ورزشی را در جهت پیشبرد اهدافی همچون سلامت و اقتدار جامعه ایرانی را نمایان ساخته است و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا جلوه های موثر این شعار در برنامه های این شهرستان تبلور پیدا کند.

نام آور تأکید کرد: فیروزکوه بالغ بر ۳۰۰۰ ورزشکار دارد که در قالب تیم های ورزشی و گروه های ورزشی فعالیت های بالقوه ای در سطح شهرستان دارند.

ایشان به برخی از برنامه ها اشاره و افزودند: برگزاری مسابقات شش جانبه کشتی، مسابقات ژیمناستیک، مسابقات کاراته، مسابقات آمادگی جسمانی، مچ اندازی، تیراندازی و دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکار، گلباران مزار شهدای ورزشکار در سطح شهرستان، دیدار با نخبگان و پیشکسوتان ورزش شهرستان اجرای مسابقات در محله های کم برخوردار (خیابان تختی و دشت ناصر) از جمله برنامه هایی است که برای اجرا در هفته تربیت بدنی و ورزش پیش بینی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه اظهار داشت: هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهر الی ۲ آبان می باشد که اداره ورزش و جوانان شهرستان با همکاری هیأت های ورزشی، بیش از 40 برنامه ورزشی و فرهنگی را به صورت مسابقات، همایش و جشنواره ها برگزار می نماید.

از طریق
خبرنگار: سید مسعود حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا