بزرگ ترین خدمت یک معلم تقویت هویت ایرانی اسلامی است

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
امام جمعه فیروزکوه گفت: معلمان ما افسران پیشرفت و توسعه کشور و تربیت نسل آینده رسالت خطیر معلمان بوده و بزرگ ترین خدمتی که یک معلم می تواند انجام دهد تقویت احساس و هویت ایرانی اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه فیروزکوه در دوره توان افزایی و روشنگری فرهنگیان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: پیشرفت ملل به خاطر تمرکز بر روی علم و دانش است و همین عامل باعث به برتری رسیدن کشورها می شود.

وی افزود: با گذشته حدود دو دهه از روند فعالیت های علمی پژوهش محور باعث رشد بالای علمی در کشور شد به طوری که رتبه علمی ایران از ۵۳ به ۱۶ ارتقا یافت که این پیشرفت حاصل زحمات قشر معلم و فرهنگیان در جامعه است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه بیان داشت: معلمان ما افسران پیشرفت و توسعه کشور و تربیت نسل آینده رسالت خطیر معلمان بوده و بزرگ ترین خدمتی که یک معلم می تواند انجام دهد تقویت احساس و هویت ایرانی اسلامی است.

حجت الاسلام حیدری تأکید کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران با ایران قوی مشکل دارند، تلاش می کنند با بزرگ کردن مشکلات و کم رنگ کردن دستاوردهای کشور حس ناامیدی را در دانش آموزان ما ایجاد کنند، از همین رو معلمان و افسران جبهه پیشرفت کشور وظیفه دارند با تبیین دستاوردهای کشور در زمینه‌های (علمی، پزشکی، صنعت و تکنولوژی) حس خودباوری را در دانش آموزان افزایش دهند.

دوره توان افزایی و روشنگری فرهنگیان با‌ حضور امام جمعه، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، مدیر آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه در سالن همایش‌های شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا