تسهیلات اشتغال به سیل زدگان فیروزکوه پرداخت خواهد شد

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: برای احیای دوباره اشتغال افرادی که در سیلاب منطقه حبله رود فیروزکوه شغل خود را از دست داده اند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سمانه زمانی در نشست قرار به زیستی فیروزکوه گفت: ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش احیای استغال سیل زدگان حبله رود فیروزکوه اختصاص یافته است که به هر متقاضی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام با کارمزد پایین پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران افزود: همچنین مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تعمیر واحد‌های مسکونی خسارت دیده به مردم روستای مزداران این شهرستان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: اداره بهزیستی فیروزکوه با تشکیل پرونده و بررسی مستنداتی که فرمانداری شهرستان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد افراد را برای دریافت تسهیلات به استان معرفی می‌کند.

زمانی بیان داشت: بهزیستی استان برای ایجاد اشتغال و جذب نیروی کار معلول و کم توان در واحد‌های صنعتی شهرستان هم تسهیلات ویژه به کارفرمایان پرداخت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات، در پرداخت سهم حق بیمه کارکنان معلول و کم توان استخدامی هم بهزیستی یاری گر کارفرمایان واحد صنعتی شهرستان خواهد بود.

از طریق
خبرنگار: سید مهرداد حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا