برگزاری سیزدهمین یادواره شهدای شهر فیروزکوه

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
سیزدهمین یادواره شهدای شهر فیروزکوه با حضور مدیران شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار شهرستان فیروزکوه در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، مراسم معنوی سیزدهمین یادواره شهدای گرانقدر شهر فیروزکوه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و گلباران مزار مطهر شهدای شهرستان در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) برگزار شد.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی، مداحی سید مهدی میرداماد و شعر خوانی احمد بابایی از جمله برنامه های این یادواره بود.

لازم به ذکر است که پس از برگزاری یادواره شهدا، مردم ولایتمدار فیروزکوه پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس را نیز تشییع کردند.

فرماندار فیروزکوه در این یادواره گفت: شهرستان فیروزکوه ۴۸۲ شهید و ۲۸۰ جانباز تقدیم انقلاب کرده و این یادواره در راستای برگزاری کنگره شهدای استان تهران برگزار شده است.

محمد حیدری منش افزود: هدف از برگزاری این یادواره‌ها حفظ روحیه ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز است که درس ایثار و آزادگی و جوانمردی را برای همه ما برجای گذاشتند.

این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، معاون سیاسی فرماندار، فرمانده سپاه، بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهر فیروزکوه، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیران ادارات و مردم ولایتمدار شهر فیروزکوه برگزار شد.

از طریق
خبرنگار: سید مهرداد حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا