عملیات اجرایی محور فیروزکوه – سمنان از هفته آینده آغاز خواهد شد

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی محور فیروزکوه-سمنان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان از چهارشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در جمع مسئولان شهرستان و اهالی روستای مزداران اظهار کرد: من این نکته را به مسئولین کشوری نیز عنوان کردم که اگر مبلغی را برای لایروبی رودخانه ها تعیین می کردیم شاید با ۵۰۰ میلیارد تومان کامل جمع می شد و امروز ۵ هزار میلیارد خسارت نمی دیدیم.

وی بیان داشت: اعتبارات استانی کافی نیست و مشکل ما را حل نمی کند و باید از اعتبارات ملی استفاده کنیم؛ اعتبارات ملی به صورت مرحله ای پرداخت می شود و امیداوریم با تلاشی که داشتیم و خواهیم داشت بتوانیم بخش عمده مشکلات را برطرف کنیم.

رسولی نژاد تأکید کرد: الان زمان سازندگی است و در چندین جلسه ای که اخیراً داشتیم مقرر شد تا بازدید میدانی برای آغاز احداث ساختمان ها انجام شود و این کار سرعت گیرد؛ اقدامات باید سرعت بگیرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ماه گذشته شاهد تغییر استاندار تهران بودیم و این تغییرات مشکلاتی را ایجاد می کند و تا کارها شکل و سامان بگیرد زمان بر است؛ امیدواریم تدابیر دولت به گونه ای باشد که ثبات بیشتری در مدیریت در سطح ملی و استانی داشته باشیم و سازندگی و عمران و آبادانی کشور متوقف نشود.

رسولی نژاد همچنین با اشاره به شروع عملیات اجرایی محور فیروزکوه-سمنان، اذعان کرد: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان از چهارشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد؛ پیمانکار این پروژه مشخص شده و تجهیز کارگاه نیز آغاز خواهد شد و شاهد شروع عملیات اجرای این پروژه بزرگ خواهیم بود.

وی گفت: در فاز اول این پروژه ۱۰ کیلومتر در دهه فجر سال آینده و ۱۶ کیلومتر باقیمانده برای دهه فجر ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد؛ این محور دو سال آینده به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص محور سیمین دشت به گرمسار بیان کرد: پیمانکار این پروژه مشخص شده است و سمت سیمین دشت تقریباً انجام شده است و سمت گرمسار باقیمانده که ان شااله پایان آذرماه عملیات اجرایی آن با تجهیز کارگاه آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا