لزوم تقویت تهذیب در کنار تحصیل دانش آموزان

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: بعضی بی اخلاقی های دانش آموزان تحت تأثیر موسیقی ها، کلیپ ها و هجوهایی است که ریشه در بمباران محتوایی دارد، لذا باید در کنار تحصیل، تهذیب هم تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: در این جلسات باید با نگاه راهبردی و بلند مدت و به شکل محتوایی تر و با بازخورد بیشتر به مسائل پرداخته شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت روشنگری در شهرستان، کارگروه جهاد تبیین جهت برنامه ریزی و ارزیابی اقدامات تبیینی داشته باشیم تا نقاط ضعف و قوت مان را ببینیم و صاحب نظران ا‌مور تربیتی اقدامات را ارزیابی نمایند.

فرماندار فیروزکوه ضمن تشکر از دستگاه آموزش و پرورش و مدیران مدارس در خصوص برگزاری با شکوه راهپیمایی ۱۳ آبان که هم نوا با سراسر کشور انجام شد، بیان کرد: نوجوانان فیروزکوهی با روحیه انقلابی و سرشار از دغدغه علمی در میدان هستند از طرفی نباید از آثار مخرب سعایت های دشمن غافل شویم چرا که بعضی بی اخلاقی ها تحت تأثیر موسیقی ها، کلیپ ها و هجوهایی است که ریشه در بمباران محتوایی دارد، لذا باید در کنار تحصیل، تهذیب هم تقویت شود.

وی افزود: در سال ها و در دهه های اخیر افرادی از نخبگان داشتیم که اثرگذار بودند و نتایج اقداماتشان را می بینیم مثل دانشمندان فهیم ما که در ارتقاء علم پیشتاز هستند و شهدای هسته ای و جهاد علمی که آثار خوبی از آن ها به جای مانده است و امروز آن را درک می کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: این وظیفه مهم دستگاه آموزش و پرورش است که هم در حوزه آموزش و هم در حوزه پرورش عزیزان تلاش کنند و اینجا در قالب شورایی وزین این کار سازماندهی شود.

حیدری منش با اشاره به اینکه دشمن به صورت هدفمند سرمایه گذاری کرده و پیش می رود گفت: با همه اقدامات دشمنان دیدیم در هفته بسیج دانش آموزی چقدر یادواره های شهدا پرشور برگزار شد و استقبال گسترده ای از آن صورت گرفت.

وی افزود: همچنین باید توجه کنید که در صورت بروز اشتباه از سوی دانش آموزان با این نگاه که این ها فرزندان ما هستند پدرانه موضوع را پیگیری کنیم و آنان را از توطئه دشمنان و نگاه تمدنی انقلاب اسلامی آگاه کنیم.

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر اعضا در سالن اجتماعات شهید سلیمانی آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار شد.

از طریق
خبرنگار: سید مهرداد حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا