۱۳ آبان نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) فیروزکوه گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان نماد مقاومت و ایستادگی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی و زورگویان است و این روز سد محکمی در برابر زیاده خواهی ایالات متحده و غرب تشکیل داد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سرهنگ‌ دوم پاسدار محسن رحیمی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان فیروزکوه اظهار داشت: بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و یوم الله ۱۳ آبان مصداق اشاعه کلمه حق و تلاش برای ابطال باطل است.

وی افزود: آمریکای سلطه گر و دشمنان، حیثیت ملی و استقلال ایران را نشانه گرفتند، اما ۱۳ آبان ماه، سد محکمی در برابر زیاده خواهی ایالات متحده و غرب تشکیل داد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) فیروزکوه تصریح کرد: روز۱۳ آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند و این روز اوج تظاهرات و مخالفت دانش‌آموزان و دانشجویان علیه رژیم پهلوی بود.

پاسدار محسن رحیمی تأکید کرد: مردم فیروزکوه با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۱۳ آبان به تمامی کسانی که در ذهن خودشان محاسبه های غلط داشتند و برای مردم ایران نقشه می کشیدند، آشکار کردند که مردم از تبعیت رهبری و ارزش های انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید.

وی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پرشورتر از هر سال در شهرستان برگزار شد و اهالی شریف فیروزکوه با حضورشان در این روز، حماسه ماندگار دیگری را در شناسنامه اسلامی خود ثبت کردند.

از طریق
خبرنگار: طاهره حاجی مزدارانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا