اهدای 30 سری لوازم خانگی به سیل زدگان روستای مزداران فیروزکوه

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار شهرستان فیروزکوه از تهیه و اهدای 30 سری لوازم ضروری منزل با مشارکت خیرین به سیل زدگان شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، در مراسمی که امروز با حضور خیرین، مسئولین و اهالی روستای مزداران همزمان با ولادت حضرت زینب (س) در محوطه فرمانداری این شهرستان برگزار شد برخی از اقلام ضروری تهیه شده از سوی خیرین و نهادهای دولتی به آسیب دیدگان این روستا تحویل داده شد.

محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه امروز در حاشیه اهدای لوازم منزل به سیل زدگان روستای مزداران به خبرنگاران اظهار کرد: وسایل اساسی مورد نیاز زندگی شامل، یخچال، اجاق گاز، بخاری، فرش، پتو، لباسشویی و تلوزیون در قالب پویشی جمع آوری و به سیل زدگان اهدا شد.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده برای تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز سیل زدگان با همکاری خیران و هماهنگی توسط استانداری ۳۰ سری لوازم منزل تأمین شده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: طی چند ماه گذشته این لوازم در فرمانداری گردآوری و در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) از این مبدا با خودروهای تأمین شده توسط فرمانداری به منازل سیل زدگان ارسال شد.

حیدری منش افزود: افراد مشمول دریافت اثاثیه طی ماه‌های گذشته توسط شورای اسلامی روستا و مدیریت ستاد بحران فرمانداری شناسایی و لوازم در اختیار آن ها قرار گرفته است.

وی گفت: در مرحله اول ۳۰ سری اثاثیه کامل به سیل زدگان اهدا شد و در مرحله بعدی اسامی کسانی که به اثاثیه کمتری نیاز دارند در لیست ثبت می شود و لوازم مورد نیاز اعلامی از سوی روستائیان تأمین و در اختیار آنها قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با تأکید بر استمرار خدمات رسانی به سیل زدگان از ابتدای وقوع سیل تا به امروز، توضیح داد: ما خادمان مردم هستیم و برای خدمات رسانی به مردم تا ساماندهی سیل زدگان و آسیب دیدگان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

حیدری منش با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه کشاورزی، توضیح داد: مشکلات زیر ساختی مانند تردد روستائیان توسط دستگاه‌های مرتبط رفع و حل شده و رسوبات حاصل از سیل در پای درختان، انهار و مسیرهای آبیاری پاکسازی شده است.

وی افزود: در بخش اسکان خانواده ها با همکاری مردم نیز اقدامات خوبی انجام شده و قسمت اصلی اسکان خانواده های سیل زده اجرایی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا