برنامه ریزی اجرای طرح پیشرفت تحصیلی و افزایش کیفیت آموزشی در فیروزکوه

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: طرح ویژه پیشرفت تحصیلی و افزایش کیفیت آموزشی در سطح شهرستان اجرا می گردد که این امر نیازمند دقت نشر در اجرای هر چه بهتر طرح است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، فاطمه سیر در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص کارگروه ویژه پیشرفت تحصیلی و افزایش کیفیت آموزشی اظهار کرد: این کارگروه با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان، معاون آموزشی و اعضای کارگروه آموزشی در دفتر مدیریت آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت این کارگروه در ارتقای کیفیت آموزشی افزود: در اجرای بند ۷ مجموعه اهداف کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در جهت ارتقای اثر بخشی و افزایش کارایی در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی طرح ویژه پیشرفت تحصیلی و افزایش کیفیت آموزشی در سطح شهرستان اجرا می گردد که این امر نیازمند دقت نشر در اجرای هر چه دقیق تر طرح است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: در این کارگروه توضیح و تبیین طرح و توجیه اعضا در راستای اجرای هر چه بهتر طرح توسط معاون آموزشی منطقه انجام شد و همچنین نظرات اعضای کارگروه پیرامون این طرح دریافت گردید و همچنین مقرر شد در راستای اهداف مدارس اقدامات لازم صورت پذیرد.

سیر در خصوص هدف اجرای این طرح گفت: این طرح با هدف آماده سازی دانش آموزان پایه دوازدهم جهت ورود به امتحانات نهایی و ارتقای میانگین نمرات، کمک به هدایت تحصیلی متوازن، اصلاح روش های مطالعه و کنترل اضطراب امتحان دانش آموزان در طول سال تحصیلی ١۴۰٢-١۴۰١ اجرا می گردد.

از طریق
خبرنگار: معصومه اصطلامی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا