برگزاری یادواره شهدای امنیت در فیروزکوه

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
یادواره شهدای امنیت با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت السلام و المسلمین هادی ابراهیمی معاون سیاسی سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان در مراسم بزرگداشت یادواره طلبه بسیجی شهید آرمان علی وردی و شهدای امنیت با بیان اینکه امروز چالش‌های ابرقدرت ها بر سر قدرت نظام اسلامی است، اظهار داشت: دشمنان ما قبل از انقلاب، ملت ایران را به دلیل ضعف‌هایی که داشت، آزار می‌داد، اما امروز درک کرده که اگر انقلاب اسلامی به همین صورت پیشرفت کند، نوع حکمرانی دموکراسی غرب را زیر سوال می‌برد و یک حکمرانی جدید که برگرفته از اسلام و ولایت است را به دنیا ارائه می‌دهد.

وی عنوان کرد: امروز دغدغه دشمن ما بر سر قدرت ماست که چرا سلاح‌های فوق پیشرفته داریم و آن را به جبهه مقاومت ارسال می‌کنیم.

حجت الاسلام هادی ابراهیمی تصریح کرد: این‌ها همه از توانمندی‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، اما نکته مهم این است که بتوانیم این دستاورد‌ها را به خوبی تبیین کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبری در مورد رسانه و فضای مجازی عنوان کرد: ایشان دو بار تذکر دادند و یادآوری کردند که با دو محوریت امیدآفرینی در فضای مجازی و بحث شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن در این عرصه فعالیت کنید.

وی جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است را یک فریضه آنی، عینی و همگانی دانست و تأکید کرد: هیچ اتمام حجتی بالاتر از این مهم نیست.

حجت السلام ابراهیمی با برشمردن راهکار‌های مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان افسران جنگ نرم و پیشقراولان باید با ارتقای سواد رسانه‌ای و سواد مجازی خود و جامعه، اولین گام را در راه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن بردارند.

وی تأکید کرد: امروز فضای مجازی بی بند و بار در اختیار دشمن است در حالی که در هیچ نقطه‌ای از دنیا، فضای مجازی تا این حد بی بند و بار در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار ندارد و استکبار جهانی هم برای مردم کشور خود قوانینی در این زمینه دارد.

حجت السلام ابراهیمی، جبهه شناسی و دشمن شناسی را یکی دیگر از راهکار‌های مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن برشمرد و افزود: این همان راهکاری است که شهدا در دوران دفاع مقدس و سایر برهه‌های دفاع از حرم، دفاع از امنیت و دفاع از سلامت نیز به کار بستند.

وی با تأکید بر اینکه باید حملات دشمن را بشناسیم و اقدامات آفندی انجام دهیم، تأکید کرد: به جای اینکه منتظر باشیم دشمن به ما حمله کند و ما مقابله کنیم، باید اقدام کنیم و از دشمن سبقت بگیریم.

ابراهیمی توصیه به صبر و بصیرت را نیز یکی دیگر از راهکار‌های مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن برشمرد و افزود: باید به جای ورود اثرپذیر، ورودی اثرگذار در عرصه فضای مجازی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: با حضور و اقدامات خود، عمارگونه در این عرصه عمل کنیم و آگاه باشیم که عملکرد مالک اشتر‌های زمان وابسته به عملکرد، بصیرت و بصیرت افزایی عمار‌های زمانه دارد.

یادواره شهدای امنیت در شهرستان فیروزکوه با حضور حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان، محمد حیدری منش فرماندار، سرهنگ رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، علیرضا صادقی شهردار فیروزکوه، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد جامع فیروزکوه برگزار شد.

از طریق
خبرنگار: طاهره حاجی مزدارانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا