تلاش برای خدمت به مردم تا منت بر مردم

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
امام جمعه فیروزکوه گفت: مهم است که انسان برای خدمت به مردم تلاش کند، خوشا به حال کسانی که طرف حساب خود را خدا قرار می دهند و منتی بر مردم نمی گذارند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه در مراسم اهدای لوازم خانگی به سیل زدگان مزداران ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) بیان کرد: طبق روایتی از امام کاظم (ع) خداوند یکسری بنده روی زمین دارد که ویژگی این بندگان این است که برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند و ممکن است پولدار نباشند اما دل مهربانی دارد و دلسوز مردم است، برای مردم قدم برمی دارد؛ طبق فرموده امام کاظم (ع) این انسان ها در سایه امنیت الهی هستند.

وی افزود: مهم است که انسان برای خدمت به مردم تلاش کند؛ خوشا به حال کسانی که طرف حساب خود را خدا قرار می دهند و منتی بر مردم نمی گذارند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: در این مراسم آئین اهدای لوازم خانگی برای مردم عزیز روستای مزداران را شاهد هستیم؛ زندگی مردم در این سیل از بین رفت و ما وظیفه داریم در کنار مردم باشیم، این مردم ولی نعمت ما هستند.

حجت الاسلام حیدری با تأکید بر اینکه از روزهای اول وقوع سیل مسئولین در کنار مردم بودند، اشاره داشت: از استاندار تهران تا روسای ادارات مختلف از روزهای اول در کنار مردم حاضر بودند و کمک کردند تا مشکلات مردم رفع شود؛ شاید کسی انتظار نداشت ولی خیرین در این حادثه کنار مردم آمدند و برای خوشحال کردن مردم تلاش کردند.

وی تأکید کرد: این کمک ها باید ادامه داشته باشد تا مردم روستای مزداران وضعیت مناسبی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا