شهدا و جانبازان مدافع حرم در نبرد با تکفیر حماسه سازند

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار شهرستان فیروزکوه در دیدار با جانباز مدافع حرم با بیان اینکه جبهه مقاومت معادلات دشمنان را برهم زد، گفت: شهدا و جانبازان مدافع حرم در نبرد با تکفیر حماسه سازند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش در دیدار با جانباز مدافع حرم رسول پازوکی در فیروزکوه با قدردانی از رشادت و ایثار شهدا و جانبازان مدافع حرم اظهار کرد: این کمترین کاری است که یاد عزیزانی را گرامی بدارند که چراغ راه ما هستند؛ عزیزانی که رویش های انقلاب بودند، شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم در کنار سیدالشهدای مقاومت جنگیدند تا ما امروز با آرامش در اینجا یاد آن ها را گرامی بداریم.

وی افزود: سردار سلیمانی با شهادت خود ماندگار شد و مکتب شهید سلیمانی شکل گرفت، به تعبیر رهبر انقلاب شهید سلیمانی دو ویژگی شاخص اخلاص و صدق داشت، اگر به صدق شهید سلیمانی رجوع کنیم می بینیم اهل تظاهر و ریا و اهل دیده شدن نبود، شهید سلیمانی الگوی همراهی و همدلی با نیازمندان و دردمندان بود.

در این دیدار که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون فرماندار، جمعی از مدیران ادارات و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه همراه بود، از جانباز مدافع حرم رسول پازوکی با اهدای یک جلد کلام الله مجید و لوح سپاس قدردانی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا