صبحگاه مشترک پدافند غیرعامل و خروج اضطراری در فیروزکوه برگزار شد

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، صبحگاه مشترک پدافند غیر عامل و خروج اظطراری با حضور فرماندار شهرستان فیروزکوه در مدرسه مصطفی خمینی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا اظهار داشت: هشتم تا ۱۳ آبان روزهای مقدسی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است که به عنوان دانش آموزان رقم خورده و این روزها “هفته بسیج دانش آموزی” نام گذاری شده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خطاب به دانش آموزان گفت: ضمن گرامیداشت یاد شهدای حرم شاهچراغ، امروز ما باید ادامه دهندگان راه شهدا باشیم و اگر بخواهیم رستگار شویم باید سیره شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

حیدری منش ادامه داد: پیروی از سیره شهدا برای آینده سازان ایران اسلامی که شما دانش آموزان هستید لازم است و همت شما برای کشور عزیزمان وابسته به درس خواندن، حضور در عرصه های معنوی و تلاش مستمر شما است.

وی افزود: روز ۱۳ آبان روز انقلاب دوم یا تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان پیرو خط امام خمینی (ره) است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: دانش آموزانی که آن روز به واسطه ی روشنگری حضرت امام به این ادراک رسیدند که تا زمانی که آمریکا در کشورمان سفارت دارد و در مسائل کشورمان دخالت می کند ما نمی توانیم شعار جمهوری اسلامی نه شرقی نه غربی را بیان کنیم و ایستادند و باعزت و استقلال آمریکا را از کشور بیرون راندند.

حیدری منش تأکید کرد: به یاری خداوند روز جمعه با حضور پرشور شما دانش اموزان همانند دانش آموزان سال ۵۸ که در برابر استکبار ایستادند، شعار رو به زوال بودت استکبار را دوباره سر می دهیم.

وی افزود: وعده صادق الهی است که حق پیروز است و باطل نابود می شود و در راهپیمایی روز ۱۳ آبان با حضور شما دانش آموزان در کنار هم فریاد می زنیم که آمریکا و متحدانش به بن بست رسیدند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: دشمنان ما خیالی باطل را در سرشان می پرورانند که شاید با ایجاد زمینه هایی بتوانند جوانان ما را منحرف کنند، ولی جوانان ما نشان دادند که دشمن در خیال خام است و ما قدردان رشادت های شهدا و رزمندگان عزیز کشورمان هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا