ضرورت آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان حوزه راه در فصل زمستان

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: با توجه به نزدیکی فصل سرما و بارش اولین برف پاییزی ضرورت دارد که دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه راه آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حامد یزدی مهر در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه به خبرنگاران گفت: بررسی نحوه خدمات رسانی به مناطق سیل زده شهرستان فیروکوه برای بازگشت ساکنان به منازل و مشاغل باید در دستورکار قرار گیرد.

وی با اشاره به بازدیدش از مناطق سیل زده و ضمن تقدیر از مدیریت خوب بحران سیل در شهرستان فیروزکوه افزود: برخی از دستگاه ها اقدامات خوبی انجام دادند و به ادارات کل برخی از دستگاه‌ها برای خدمات رسانی بهتر تذکر داده شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ادامه داد: با توجه به نزدیکی فصل سرما و بارش اولین برف پاییزی ضرورت دارد که دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه راه آمادگی لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول اضافه کرد: شهرستان فیروزکوه پل ارتباطی با کریدور شمال و جنوب استان است که در شرق پایتخت واقع شده و مسافران و شهروندان با مخاطرات جدی از قبیل بارش برف های سنگین و سردی هوا روبرو هستند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد که اقدامات موثر در زمینه پیشگیری از کاهش اثرات این مخاطرات را داشته باشیم و این موضوع قطعا نیازمند همکاری همه جانبه همه دستگاه های مربوطه و متولی در این زمینه هست که بتوانیم خدمات رسانی بهینه و به هنگام داشته باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به انجام اقدامات لازم گفت: دپوی نمک و ماسه، تأمین تجهیزات در گردنه های برفگیر شهرستان، راه اندازی گشت های راهداری به صورت شبانه روزی در مسیرهای برفگیر و سردسیر و حضور نیروهای موثر هلال احمر و اورژانس در دستور کار قرار گیرد.

یزدی مهر افزود: در این نشست نواحی که خلاء حضور نیروهای خدمات رسان را داشتند بررسی و تذکرات لازم داده شد تا به مسافرانی که در روزهای سرد و برفی از این مسیر عبور می کنند،خدمات رسانی داشته باشند.

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه به ریاست حیدری منش فرماندار فیروزکوه و با حضور یزدی مهر مدیر کل ستاد بحران استان تهران، معاونین فرمانداری، بخشداران، شهرداران و دیگر مسئولان ذیربط در فرمانداری برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا