ضرورت تقویت روحیه تیم ملی

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
رئیس کمیته پیشکسوتان فوتبال شهرستان فیروزکوه گفت: از نظر فنی بازیکنان بهترین هستند و قطعاً تقویت روحیه تیم ملی در این شرایط بسیار اهمیت دارد و باعث صعود تیم ملی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، رحمان کیاست رئیس کمیته پیشکسوتان فوتبال فیروزکوه در خصوص حضور تیم ملی ایران فوتبال در جام جهانی، اظهار کرد: ملت ایران نشان داده هیچگاه از حمایت نظام و حکومت جمهوری اسلامی دست نکشید و پشت نظام را خالی نمی‌کند.

وی افزود: برخی‌ها با کارشکنی‌ سعی در تضعیف روحیه تیم ملی جمهوری اسلامی دارند، در حالی که ترکیب بازیکنان و توانمندی هر یک از آنان در پست‌های محول شده به آنان نشان می‌دهد که تیم ملی کشورمان در این دور از رقابت‌های جام جهانی بهترین ترکیب را در اختیار دارد.

این پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: قطعاً تقویت روحیه تیم ملی در این شرایط بسیار اهمیت دارد چرا که نقش بسیار مهمی در صعود تیم ملی کشورمان به مراحل بعدی خواهد داشت، بازیکنان تیم ملی ایران از نظر فنی و تکنیکی در بهترین حالت ممکن هستند و این خود ظرفیتی برای عبور تیم ملی از رقبای این مرحله از جام جهانی است، این مهم شدنی است و ایران می‌تواند با تکیه بر توان بازیکنانش در این دوره خوش درخشیده و افتخارآفرینی کند.

کیاست بیان کرد: پتانسیل بسیار عالی در تیم ملی وجود دارد و امیدواریم سال شگفتی برای فوتبال کشور باشد؛ این امر مستلزم تمرکز بازیکنان بر فوتبال و بازی پیش‌رو و تقویت روحیه آنها است؛ بنابراین علاوه بر حمایت‌های معنوی مردم، حمایت مادی از ورزشکاران باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مردم پشت تیم ملی خود می‌ایستند، خاطرنشان کرد: ورزش را به حوزه سیاست مرتبط کرده‌اند ولی این دو حوزه به هم مرتبط نیست؛ ما می خواهیم نشان دهیم علی‌رغم مشکلاتی که در حوزه ورزش داریم، در ایران استعدادهای خیلی خوبی وجود دارد.

پیشکسوت فوتبال شهرستان فیروزکوه اشاره داشت: حاشیه فوتبال بسیار زیاد است ولی در این عرصه ورزشی پول زیادی نیست؛ شاید این پول برای بازیکنانی باشد که در لیگ های اروپا بازی می‌کنند ولی قطعاً حمایت مالی در کنار روحیه دادن به بازیکنان اهمیت زیادی دارد تا تمرکز بازیکنان صرفاً بر بازی باشد.

از طریق
خبرنگار: معصومه اصطلامی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا