عموزاده رئیس انجمن هنرهای نمایشی فیروزکوه شد

در مراسمی با حضور رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، با تقدیر و تکریم از مجید رضوانی، محمدرضا عموزاده به عنوان مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فیروزکوه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه، مراسم تکریم و معارفه رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان با حضور مهدی اکبری زاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه و هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار شد.

اکبری زاده در این مراسم گفت: مهم‌ترین کار ما حفظ شأن پیشکسوتان، هنرمندان و این گنجینه هنر ایران است و با استفاده از نظرات و مشاوره نسل جدید و پیشکسوت می توان به نتایج خوبی رسید.

وی افزود:‌ لازم است تا انجمن هنرهای نمایشی استعدادهای تئاتر و مشکلات و کمبودها را بررسی کند و از ایده و کمک هنرمندان در انجمن استفاده نماید.

رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در ادامه از عملکرد خوب مجید رضوانی مسئول اسبق انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فیروزکوه به خصوص فعالیت در زمان سخت کرونا تشکر نمود.

سپس سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از نماینده استان خواست تا نگاه ویژه ای به شهرستان ها به خصوص فیروزکوه که دورترین شهرستان استان و از امکات پایتخت کم بهره است، داشته باشند.

در پایان این مراسم، طی حکمی از سوی امیر حسین شفیعی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، محمدرضا عموزاده به عنوان مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فیروزکوه انتخاب شد.

نشان مدالیون از سوی انجمن هنرهای نمایشی به مجید رضوانی اهداء شد و همچنین از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به رسم یادبود از وی تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا