نقش موثر رسانه ها در فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه گفت: رسانه ها نقش موثری در فرهنگ سازی و افزایش مشارکت عمومی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مصرف کالای ایرانی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، احمد رضا هراندهی دبیر جلسه و کارشناس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیته فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از گلوگاه های ورود ابزار فرهنگی دشمنان به داخل کشور را قاچاق کالا دانست.

به گفته وی معاندان با نشانه گرفتن هویت نظام جمهوری اسلامی و هجمه شدید به آن با تبلیغات عدم خرید تولیدات داخلی و معرفی کالاهای خارجی و خروج ارز سعی در بر هم زدن و فلج کردن اقتصاد کشور را دارند.

هراندهی همچنین نقش رسانه ها در راستای فرهنگ سازی مصرف کالای داخلی را موثر دانست و بر استفاده مناسب از آن تأکید نمود.

گفتنی است که در ادامه هر یک از اعضاء پس از ارائه گزارش اقدامات فرهنگی دستگاه خود، نقطه نظرات و پیشنهادات در خصوص موضوع جلسه را ارائه نمودند.

جلسه کمیته فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور کارشناسان ادارات در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

از طریق
خبرنگار: معصومه اصطلامی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا