توزیع دو هزار بسته یلدایی بین نیازمندان شهرستان فیروزکوه

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهرستان فیروزکوه از توزیع دو هزار بسته کمک معیشتی ویژه‌ی شب یلدا بین نیازمندان فیروزکوهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سرهنگ پاسدار محسن رحیمی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در راستای استمرار نهضت مواسات و همدلی و خدمت مؤمنانه قرارگاه خدمات‌ رسانی سپاه شهرستان فیروزکوه به منظور کمک و یاری‌ رسانی به خانواده‌های کم بضاعت و کم‌ برخوردار با اولویت مناطق محروم، شهر و حاشیه‌نشین روستاها اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های مؤمنانه در سطح شهرستان ویژه شب یلدای ۱۴۰۱ کرده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهرستان فیروزکوه افزود: این طرح که با کمک خیرین، گروه‌های جهادی، نهادهای حمایتی، دستگاه‌های اجرایی و … در قالب یک طرح هماهنگ و هم افزا شکل گرفته و قرار است به صورت محله محور با محوریت حوزه‌های مقاومت بسیج انجام شود.

رحیمی با بیان اینکه برای هر بسته شب یلدایی اعتبار 600 هزار تومانی در نظر گرفته شده است گفت: در این طرح با همکاری پایگاه‌های مقاومت بیش از 2000 هزار بسته شب یلدایی تهیه و توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: امیدواریم امسال نیز مانند سال‎‌های گذشته با کمک‌های خیران و نیکوکاران، گروه‌های جهادی و … تا قبل از شب یلدا با تقسیم این مهربانی‌ها و سبدهای هدیه یلدایی، محفل خانواده‌های نیازمند را در این شب‌های سرد، گرمابخش باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا