دستگاه های اجرایی تسهیلات اشتغالزایی را با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان پرداخت کنند

خبرنگار:

سیما وران
فرماندار فیروزکوه گفت: بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی فیروزکوه، تسهیلات اشتغال زایی را با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش در نشست شورای اشتغال فیروزکوه اظهار داشت: با توجه به افزایش ۳۰ درصدی اشتغال در سامانه رصد باید از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان برای تحقق این سهمیه ابلاغی تلاش کنیم.

فرماندار فیروزکوه  افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان که سرفصل پرداخت وام‌های اشتغال زایی را در اختیار دارند ظرفیت‌های شهرستان را شناسایی کرده و بر اساس آن برای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در شهرستان تسهیلات پرداخت کنند.

وی گفت: کشاورزی و دامپروری یکی از پتانسیل‌های مهم این شهرستان محسوب می‌شوند که ایجاد صنایع تبدیلی و پرداخت وام‌های با بهره پایین علاوه بر توسعه اشتغال، زمینه رونق اقتصادی این شهرستان را فراهم می‌سازد.

حیدری منش تصریح کرد: با توجه به شعار امسال مبنی بر تولید اشتغال آفرین و دانش بنیان، صنعت هایی که در حوزه تولید و دانش بنیان فعالیت می کنند باید بیش از پیش حمایت شوند.

فرماندار شهرستان ادامه داد: دولت مردمی در حوزه اقتصادی در شهرستان فیروزکوه با ایجاد بنگاه های اقتصادی ‌ زود بازده و کارگاه‌هایی در سطح روستاها با محوریت صنایع تبدیلی برای توسعه اقتصاد و اشتغالزایی تلاش می کند نظر به اینکه آمایش سرزمینی دغدغه اساسی دولت در این حوزه است.

وی تأکید کرد: با تعامل بین اعضای شورای اشتغال و انجام اقداماتی که شرایط اقتصادی مردم را بهبود بخشد برای توسعه اشتغال در شهرستان تلاش می کنیم.

حیدری منش اظهار داشت: ظرفیت‌های شهرستان می تواند یک فرصت خوب برای ایجاد اشتغال و شکل گیری سرمایه گذاری در شهرستان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا