راه‌های مواصلاتی شهرستان فیروزکوه باز است / اکیپ های راهداری در آمادگی کامل

خبرنگار:

سید مسعود حسینی
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فیروزکوه در رابطه با وضعیت جاده‌های این شهرستان پس از بارش برف اظهار کرد: کلیه راه‌های مواصلاتی شهرستان فیروزکوه باز است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، هادی اسدی در گفتگو با خبرنگاران از آمادگی تمامی راهدارخانه های سطح شهرستان برای مقابله با هر گونه ناپایداری جوی خبر داد.

وی افزود: از ساعات اولیه آغاز بارش ها، ادوات برف روبی و نمک پاشی این اداره در طول محورهای اصلی و فرعی به ویژه گردنه های سطح شهرستان به منظور بازگشایی و هدایت ترافیک مستقر شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فیروزکوه در پایان اظهار داشت: تا این لحظه هیچگونه انسداد مسیری در محورهای اصلی یا فرعی نداشته ایم.

ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی فیروزکوه روان است

سرهنگ عابد علی رئیس پلیس راه شهرستان با اشاره به اینکه نیروهای پلیس راه شهرستان در آمادگی کامل برای مواجهه با هر گونه ناپایداری جوی به سر می‌برند گفت: خوشبختانه هیچگونه حادثه رانندگی از زمان آغاز بارش ها تاکنون مخابره نشده و ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی فیروزکوه روان است.

وی به همراه داشتن زنجیر چرخ و حصول اطمینان از سلامت فنی خودرو به ویژه سیستم گرمایشی را لازمه سفر در فصل زمستان دانست و افزود: به شهروندان و هموطنان پیشنهاد می شود حدالامکان از سفر های غیر ضرور در این ایام خودداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا