سوء استفاده بانیان وضع موجود از شرایط کشور / در اغتشاشات اخیر مسئله حجاب و آزادی بهانه‌ بود

خبرنگار:

سیما وران
امام جمعه فیروزکوه گفت: در فتنه و اغتشاشات اخیر برخی جریانات سیاسی کشور که بانیان وضع موجود هستند از این شرایط سوء استفاده کردند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهار داشت: برخی از جریانات سیاسی در حوادث اخیر می‌گفتند باید صدای مردم شنیده شود بله ما هم می‌گوییم باید صدای مردم شنیده شود، اما مردم از نظر شما چه کسانی هستند؟

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: مردم آن دکتری نیست که صد‌ها میلیون درآمد دارد و همچون حیوان درنده به جان شهید عجمیان یک کارگر ساده ساختمان می‌افتد.

وی گفت: مردم آن سلبریتی نیست که از حمایت همین مردم، این کشور و نظام گردن کلفت کرده و امروز به این کشور و نظام خیانت می‌کند و امنیت همه را با حمایت از اغتشاشگران بر هم می‌زند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه افزود: مردم آن کارگر ساده‌ای است که با هزاران زحمت لقمه حلالی در می‌آورد و هر جا هم کشور نیاز دارد همین‌ها سینه چاک انقلاب و کشور هستند.

حجت الاسلام حیدری تأکید کرد: در اغتشاشات اخیر مسئله حجاب و آزادی بهانه‌ای بود چرا که دغدغه مردم ما این‌ها نیست.

وی افزود: ما نباید محاسبه و مبنای دینداری در جامعه را بر اساس تبلیغات اشتباهی که انجام می‌دهند بگذاریم، چرا که موجه نیست که اگر یکی از دختران و زنان ما در جامعه نسبت به مسئله حجاب کمتر توجه دارد پس دیندار نیست و جامعه در حال نابودی است.

امام جمعه فیروزکوه اظهار داشت: دختران ما همان‌هایی هستند که در ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و تشییع جنازه سردار دل‌ها بدون اجبار و تهدید بلکه از روی اعتقاد و باور میلیونی به میدان می‌آیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا