فعالیت ۱۵ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در فیروزکوه

خبرنگار:

سیما وران
رییس مرکز فنی و حرفه‌ای فیروزکوه گفت: در حال حاضر ۱۵ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در رشته‌های مختلف بافت، خیاطی، شیرینی پزی و سفال گری در شهرستان فعال است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، لیلا حسینی اظهار داشت: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای با هدف اشتغالزایی و توانمند سازی افراد فعالیت می‌کند.

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای فیروزکوه افزود: در حال حاضر ۱۵ آموزشگاه آزاد در رشته‌های مختلف بافت، خیاطی، شیرینی پزی و سفال گری در شهرستان فعال است.

گسترش آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای علاوه بر ارائه آموزش‌های تخصصی و به روز، زمینه توسعه مشاغل خانگی و کسب درآمد برای علاقمندان به هنر و حرفه‌های مختلف را فراهم میکند.

بانوی کارآفرین فیروزکوهی نیز با راه اندازی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در رشته شیرینی پزی زمینه اشتغال ۴۰ بانوی این شهرستان را فراهم کرده است.

خانم اندوری مدرس و کارآفرین فیروزکوهی گفت: با توجه به علاقه‌ای که به رشته هنری شیرینی پزی داشتم پس از گذراندن دوره‌های مختلف آموزشی، مجوز راه اندازی آموزشگاه را دریافت کردم.

وی گفت: از بهمن ماه سال گذشته تا کنون بیش از ۴۰ نفر در این آموزشگاه آموزش پخت شیرینی‌های مختلف را گذرانده اند و گواهی پایان دوره را اخذ کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا