مدارس شهرستان فیروزکوه یکشنبه تعطیل است

خبرنگار:

اشرف پورمند
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در پی بارش سنگین برف مدارس این شهرستان در شیفت عصر روز شنبه سوم و یکشنبه چهارم دیماه تعطیل است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش روز شنبه به خبرنگاران گفت: در پی بارش سنگین برف از ابتدای صبح امروز، ستاد مدیریت بحران شهرستان برای پیشگیری از آسیب های احتمالی در آماده باش کامل است.

وی اظهار داشت: با اجرای مصوبات ستاد مدیریت بحران، هماهنگی هایی برای تسهیل در تردد مسافران و شهروندان جهت پیشگیری از حوادث در دست اقدام و اجرا است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: این شهرستان کریدور دسترسی به استان های شمالی است و با توجه به تردد مسافران از این شهرستان اقداماتی نظیر ماسه و نمک پاشی و پاکسازی راه اصلی دسترسی به استان های شمالی و معابر اصلی شهر در حال انجام است.

حیدری منش افزود: دستگاه های راهداری، شهرداری، راهنمایی و رانندگی، دستگاه های انتظامی و نیروهای بسیج برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران در طی روزهای برفی آمادگی کامل دارند و در مسیرها و معابر اصلی مستقر هستند.

این مقام مسئول یادآور شد: هموطنان با توجه به وضعیت بارش ها و برفگیر بودن جاده ها از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند و سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا