مدیران شهرستان خدمات و دستاوردهای انقلاب را گزارش بدهند

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: مدیران شهرستان در دستگاه‌های خدمات رسان وضعیت پیشرفت آب، برق، مخابرات و راه و شهرسازی را که در نظام مقدس انقلاب اسلامی محقق شده را گزارش بدهند تا مردم در جریان دستاوردهای انقلاب قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سید احمد رسولی نژاد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته فیروزکوه ضمن گرامیداشت روز ۹ دی اظهار داشت: در سالروز ۹ دی شاهد اجتماع با شکوه مردم ولایتمدار شهرستان فیروزکوه در مسجد امام حسین (ع) بودیم که قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به وظایف مسئولان، مردم، جبهه انقلاب و نخبگان گفت: دشمن به دنبال فتنه گری و ایجاد مشکل برای ما است و در این برهه حساس باید هوشیار باشیم و در همه روزهای سال بصیرت افزایی را سر لوحه امور قرار بدهیم.

این نماینده مجلس گفت: همه ما موظفیم که با روشنگری، بالا بردن سواد رسانه ای، تقویت بیش از پیش جبهه انقلاب و با بیان دستاوردهای انقلاب برای پیشبرد اهداف نظام تلاش کنیم.

رسولی نژاد ادامه داد: مدیران شهرستان در دستگاه‌های خدمات رسان وضعیت پیشرفت آب، برق، مخابرات و راه و شهرسازی را که در نظام مقدس انقلاب اسلامی محقق شده را گزارش بدهند تا مردم در جریان دستاوردهای انقلاب قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین تکلیف همه ما است، افزود: با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب و شناخت بزرگان انقلاب مراقب باشیم که جای جلاد و قاتل با شهید عوض نشود.

نماینده مجلس با اشاره به منویات رهبری درباره تهاجم و شبیخون، توضیح داد: تهاجم با اطلاع است اما شبیخون بدون اطلاع و یکباره است و آن چه که مقام رهبری پیش بینی کردند امروز به وضوح می بینیم و باید همه ما هوشیار باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا