اعلام آمادگی کمیته امداد و بهزیستی برای جمع آوری کمک های مردمی در شب یلدا

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
کمیته امداد و اداره بهزیستی فیروزکوه در خصوص جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان در شب یلدا، اعلام آمادگی و شیوه های مشارکت را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه در خصوص جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان در شب یلدا اعلام آمادگی کرد.

بر اساس این گزارش؛ خیرین و مردم نوع‌دوست می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری شهرستان وجوه نقدی خود را از طریق شماره کارت 6037997950007741 به نام اکرام و محسنین فیروزکوه پرداخت و کمک‌های خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

در اطلاعیه این نهاد اعلام شده است که کمک‌های غیر نقدی می‌تواند شامل میوه، شیرینی، آجیل و غذای گرم باشد که هم کرامت مددجویان حفظ و هم کالای مرغوبی در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین محرومان به مناسبت شب یلدا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فراهم‌شده است.

گفتنی است که خیرین و مردم نیکوکار سال گذشته به مناسبت شب یلدا کمک های زیادی به‌صورت نقدی و کالا به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد اهدا کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه نیز با اشاره به اهداف پویش احسان شب یلدا اظهار کرد: این پویش از امروز با هدف مشارکت جمعی، استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران و جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای تأمین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی شهرستان فیروزکوه آغاز و اجرایی می شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به طولانی‌ترین شب سال گفت: پویش شب یلدا با هدف مرتفع کردن نیازمندی خانواده‌های افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست در شهرستان فیروزکوه انجام می شود.

رییس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در پایان از شهروندان درخواست یاری کرد و گفت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان فیروزکوه می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود مانند روغن، برنج و گوشت اهدایی خود را برای برگزاری مناسب جشن باستانی یلدا به اداره‌ بهزیستی شهرستان فیروزکوه تحویل دهند.

آدرس اداره بهزیستی: سایت اداری، جنب آتش نشانی، شماره تماس: ۰۲۱۷۶۴۴۵۰۰۹ و ۰۲۱۷۶۴۴۷۸۶۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا