عرضه کالا در جمعه بازار فیروزکوه نظارت و مدیریت شود

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: دستگاه های نظارتی با حضور میدانی و با کنترل دقیق بر روی قیمت ها، مخصوصاً در جمعه بازار عرضه کالا را مدیریت کرده و باعث نظم و ثبات بازار شوند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش در جلسه ستاد تنظیم بازار بر ضرورت تأمین کالاهای اساسی مردم و ثبات بازار تاکید کرد و اظهار داشت: باید کالاهای اساسی و ضروری با قیمت مصوب و با نظارت مستمر از سوی ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دستگاه های نظارتی با حضور میدانی و با کنترل دقیق بر روی قیمت ها، مخصوصاً در جمعه بازار عرضه کالا را مدیریت کرده و باعث نظم و ثبات بازار شوند.

حیدری منش در ادامه با تأکید بر تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خاطر نشان کرد: در این راستا باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا مردم دغدغه ای در خصوص نحوه تأمین کالاهای اساسی و میزان نرخ این اقلام نداشته باشند.

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان فیروزکوه به ریاست حیدری منش فرماندار و با حضور امام جمعه شهرستان، معاون برنامه ریزی فرمانداری، بخشدار مرکزی و اعضای این ستاد با محوریت نظارت بر قیمت ها و ثبات بازار در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا