هزینه حمل و اجاره بها نباید بهانه ای برای افزایش قیمت ها باشد

خبرنگار:

سیما وران
امام جمعه فیروزکوه با گلایه مندی از بالا بودن قیمت برخی از کالاها در شهرستان نسبت به شهرستان های همجوار گفت: هزینه حمل و اجاره بها نباید بهانه ای برای افزایش قیمت ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حسن حیدری اظهار داشت: باید نظارت ها افزایش پیدا کند تا جلوی برخی از افراد سودجو که در برخی موارد اقدام به فاکتورسازی می کنند گرفته شود.

امام جمعه فیروزکوه هم با گلایه مندی از بالا بودن قیمت برخی از کالاها در شهرستان نسبت به شهرستان های همجوار تصریح کرد: هزینه حمل و اجاره بها نباید بهانه ای برای افزایش قیمت ها باشد.

محمد حیدری منش نیز اظهار داشت: با توجه به گزارش های مردمی مبنی بر گرانفروشی در برخی از کالاها در غرفه های جمعه بازار، شهرداری موظف است از این هفته مکانی برای استقرار واحدهای گشت و نظارت تعبیه کند.

فرماندار فیروزکوه افزود: بازرسی اصناف، تعزیرات حکومتی، واحد بهداشت و واحد بازرسی فرمانداری از جمعه این هفته 2 دی ماه در این بازار فعالیت خود را تشدید خواهند کرد.

وی تأکید کرد: در خصوص تخلفات غرفه های بازار روز شهرستان هم شهرداری موظف است در صورت محرز شدن این تخلفات قراردادهای منعقد شده را با مستاجران غرفه ها لغو کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا