تفکر فرهنگ بسیجی این است که حل دغدغه مردم اولویت باشد

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه گفت: در بسیج فیروزکوه کادرسازی خوبی انجام شده است که نمونه های آن را در بین مسئولین شهرستان فیروزکوه شاهد هستیم؛ تفکر فرهنگ بسیجی این است که حل دغدغه مردم اولویت باشد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سرهنگ محسن رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه، در مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج اقشار این شهرستان، بیان کرد: وظیفه اصلی بسیج خدمت گذاری به مردم و حل دغدغه مردم است مخصوصاً بسیج اقشار در این مسیر هستند؛ ما در بسیج تودیع نداریم و بازنشستگی نداریم؛ پایان ماموریت بسیجی شهادت است.

وی ادامه داد: توقع ما از بسیج ادارات این است که روحیه بسیجی به سمتی برود که مشکلی در ادارات برای مردم وجود نداشته باشد؛ بسیج ادارات هم در بستر کارهای ایجابی و فرهنگ سازی و هم در راستای کارهای سلبی حضور داشته باشند.

سرهنگ رحیمی افزود: در فضای بسیج کارگری تلاش برای رفع موانع تولید را مطالبه داریم که روحیه جهادی در برنامه بسیج کارگری وجود دارد در این راستا فعال تر شود.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه خاطرنشان کرد: امروز جنگ علیه جمهوری اسلامی جنگ ترکیبی است، که یکی از این اضلاع رسانه است و این نشان از اهمیت نقش رسانه دارد؛ پیوست فرهنگی در همه عرصه ها وجود دارد و پیوست رسانه در راستای جهاد تبیین و دیگر حوزه ها وجود دارد.

وی اشاره داشت: در سپاه فیروزکوه کادرسازی خوبی انجام شده است که نمونه های آن را در بین مسئولین شهرستان فیروزکوه شاهد هستیم؛ تفکر فرهنگ بسیجی این است که حل دغدغه مردم اولویت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا